Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 3 Adet 0.002 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Erişime Açık

Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama

Sinem SARGIN

Teknolojik ilerlemeler ve iletişimin yaygınlaşması, ürün ve hizmetler arasındaki farkları en aza indirgemeye ya da ortadan kaldırmaya başlamıştır. Farkların azalması ve yoğunlaşan rekabetin artmasıyla, marka kavramı işletmelerin en etkin güçleri olmaya başlamıştır. İşletmeler tüketicilerin ilgi, istek ve satın alma davranışlarını harekete geçirebilmek için markalarını ön plana çıkarmak zorunda kalmışlardır. Bu sebeple, farklılaştırma ve konumlandırma stratejileri artık sembol, duygu veya diğer anlamlara bağlı olarak yapılandırılmaya başlanmıştır. Bunun da ötesinde, pazarlamacılar mevcut markal ...Daha fazlası

Erişime Açık

Örgüt kültürünün örgütsel yabancılaşma üzerindeki etkisi

Veysel TÜFEKÇİ

Kültür sosyal hayatımızı şekillendiren ve bizim sosyal ilişkilerimize yön veren geçmişten devir aldığımız ve geleceğe taşıdığımız unsurların tamamıdır. İnsanın dünyaya ilk ayak basması ile başlamış, halen de devam eden bir tutumlar, davranışlar, belirlenimler bütünüdür. Kültür davranışlarımızın oluşmasında ve ilişkilerimizin yönetim sürecinde hayati önem taşır. İnsan üreterek ve çalışarak ihtiyaçlarını karşılayan bir varlıktır ve bu aşamada kültür de oluşturur. Üretim ve çalışma esnasında geçmişten devraldığı kültürel birikim ve kendi ürettiği kültür etkin rol oynar. İnsanlar toplumsal hayatta ...Daha fazlası

Erişime Açık

Örgütsel sinizmin tükenmişlik üzerindeki etkisi

Sedef DALBUDAK

İşletmelerin varlıklarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmeleri ve rekabetin hızla arttığı günümüzde insan faktörüne dayalı ortaya çıkan olay ve olguları anlamlandırmaları son derece önemlidir. Son dönemlerde işletme içerisinde insan davranışlarını etkileyen faktörler arasında örgütsel sinizm ve tükenmişlik kavramları görülmektedir. Örgütsel sinizm, belli bir bireye, gruba veya kuruma yönelik hissedilen şüphecilik ve güvensizliğin beraberinde getirdiği hayal kırıklıkları, aldatılma hissi ve kişisel çıkarların önde tutulduğunu hissetme gibi duygulara neden olan bir kavramdır. Tükenmişlik ise uzu ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms