Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.002 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Doç. Dr. Zeki ORALHANElektrik-Elektronik Mühendisliği
Erişime Açık

Customer satisfaction using data mining approach

Burcu ORALHAN | Zeki ORALHAN | Kumru UYAR

Customers and products are the main assets for every business. Companies make their best to satisfy customers because of coming back to their companies. After sales service related to different steps that make customers are satisfied with the company service and products. After sales service covers different many activities to investigate whether the customer is satisfied with the service, products or not? Hence, after sales service is acting very crucial role for customer satisfaction, retention and loyalty. If the after sales service customer and services data is saved by companies, this da ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms