Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 1 Adet 0.003 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.003 sn
İlgili Araştırmacılar [1]
Tam Metin [1]
Tür [1]
Alt Tür [1]
Alt Tür 1 [1]
Konu Başlıkları [1]
Bilimsel Araştırma Etkinlikleri [1]
Açık Erişim Tarihi [1]
Tarih [1]
Dizin Platformu [1]
İsmi Geçen [1]
WOS Kategorileri [1]
Projeler [1]
Erişime Açık

Campaign and Loyalty Management in B2B Field with Deep Learning Methods

Zeki ORALHAN | Burcu ORALHAN

The paper presents a deep learning model for improving customer loyalty management in the business-to-business (B2B) field. In industries where technology is continuously evolving and competition is fierce, it is critical to maintain client loyalty and improve customer satisfaction. To generate a competitive advantage, the project aims to construct a deep learning-supported model to meet these objectives. The research is covered methodologies involving artificial intelligence algorithms such as deep learning to analyze customer behavior and preferences. Customer data was obtained from ERP syst ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms